Assalamualaikum peeps..this place where i share something with you..hope did you enjoy it ♥♥♥

sweet life

"Dah lama aku  x dgr cerita ko.kau ape khabar skrg??mgkn ko dah lupa kan aku ..tapi apa 2x pon ,aku ucapkan semoga ko sihat slalu".tu msg yg baru aku dpt smlm ,mgkn betul kte dia yg aku mgkn dah lupakan dia atau pdm dia dari memori aku tapi itu smua untk kebaikan jga.haha btw stop cerita psal kisah lalu..Just a few days lagi ,aku akan mula naik sekolah..ergghh rse mls bercmpr  happy pon ada..btw thn dpn nak PMR .gila ko klau aku wat main 2x bnd nie..haha cuma kne tawakal jelah...so kpd sesape yg mls nak belajar..pergi jelah kawin..dah kte mls nak blajar so kawin jelah ^_^... ok tak lupa jga kpd akak 2x yg dah dpt result pmr..yg berjaya TAHNIAH ,yg krg berjaya teruskan usaha ,jgn sedih 2x SPM wat betul 2x