Assalamualaikum peeps..this place where i share something with you..hope did you enjoy it ♥♥♥

worst day for me

hi and Assalamualaikum smua..
hari nie mmg hari yg teruk kan??x??maybe aku jew kot yg  HAVING A WORST DAY!!
ada 2 situasi kat sni ok..let start ..

  •  kna marah ngan cikgu ,aku x sangka pula gurauan aku bleh wat dia mrh ,seriuosly..aku x jangka pula cikgu yg paling sporting dlm kelas aku bleh jadi sensitive hari nie... dah lah bdak 2x lain pon wat slah mmg dia mengamuk r...aku just terdiam dan terkelu jew mse dia mrh...mungkin mmg salah aku tapi apa salah aku??mmm please forgive me..begging you...
  • gaduh ngan faruk...mmg sesuatu yg indah (Welkk)..lps habis jew waktu tu...dia trus cri gduh ngan aku...perghh mmg meriah r kelas tu dgn suara aku...n then aku mls nak gduh tkot tgn nie singgah kat muka dia aku just ddk diam ..x lyn dorg.. dorang tiba 2x dtg pujuk aku ...haha..sbb aku dah down giler..
        
so that all my story today..
xoxo love and kisses....
p/s:no matter how ,aku kne juga minta maaf..i'm really sorry.. ='(