Assalamualaikum peeps..this place where i share something with you..hope did you enjoy it ♥♥♥

juicy life ^_^

                                              Lonely
hello!!apa khabar??
ok meh sni nak cete skit ...
aku tak mintak ape 2x dlm friendship , just ikhlas ..tu jew...yg penting...
well i'm not perfect,obviously!but i'm always trying to be a better person.
and tak lupa juga pasal puasa....
alhamdulillah .  Dah masuk  bln Ramadhan . Hari yang dinanti-nantikan . Puasa .  Aku tak tau samada puasa kali ni best ke tak . yela , puasa jelah kan....tapi tibe 2x tnpa undangan sakit tekak dan batuk kembali sekarang aku sakit tekak giler .nak tido pon tak boleh . kalau kat rumah aku meraung macam budak kecik . tapi kalau skolah nie aku nak meraung ape nye . mau kene pelempang dengan member . bnyk kali aku te guk air asam. tapi , lagi bertambah perit . gila , nak cakap pon kdg 2x terbatuk  mcm nak terkeluar tekak nie
kesian....
xoxo love and kisses...